.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير بازرگاني: چاي را سياسي نكنيد

با وارد شدن دولت در چاي موافق نيستيم و نبايد چاي را سياسي كرد.

به گزارش ايسنا) ميركاظمي ـوزير بازرگاني ـ در گيلان گفت: چاي موجود در انبارهاي استان كيفيت مطلوب ندارد و نمي توان اين چاي را به زور در سبد كالاي كارمندان وارد كرد، با واگذاري اين محصول به بخش خصوصي در صورتي كه بتواند اين بخش كشاورز را مورد حمايت خود قرار دهد دولت نيز از آنها پشتيباني خواهد كرد.

وي ادامه داد: بايد طرحي روشن براي ضمانت خريد برگ سبز وجود داشته باشد، حلقه آخر محصولات كه تجارت است بدون توجه به حلقه هاي ماقبل خود موفق نخواهد بود اين حلقه نه تنها از كيفيت جدا نيست بلكه مستقيما به آن وابسته است.

مير كاظمي در خصوص بحث چاي در دولت نهم خاطرنشان كرد: اساسا قرار نبود دولت وارد مقوله چاي شود و به طرح هاي جامع بخش خصوصي در جهت ارتقاي كيفيت و اعمال بازاريابي اين محصول جواب مثبت داده شود.

وزير بازرگاني با اشاره به اينكه امروزه خدمات بسيار متنوعي براي صادر كنندگان و توليدكنندگان مانند امضاي الكترونيكي كه آنها را از حضور در مراكز معاف مي كند، گفت: براي گمرك اين گواهينامه از روي سايت قابل پذيرش است اين در حالي است كه هنوز بسياري از تجار با خدمات روز آشنا نيستند و بايد اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهند.

وزير بازرگاني به توانمندي‌هاي استان در خصوص كشاورزي، گردشگري و توسعه صنعت اشاره كرد و گفت: با بهره برداري از اين توانمندي‌ها در سطح توليد و در سايه آن افزايش درآمد عمومي و رفاه مردم و همچنين ظرفيت بازار را به سوي بازارهاي هدف شاهد خواهيم بود و به طبع شاهد افزايش اشتغال و سودآوري در اقتصاد كشور هستيم.

وي به سند راهبردي توسعه صادرات كه هم اكنون در سطح وسيع در كشور و استان مطرح است اشاره و تصريح كرد: با ارائه محصولات در حد برند ملي در كشورهاي هدف بخش خصوصي از حمايت‌هاي دولت مانند ايجاد نمايشگاه‌ها، اهدا جوايز صادراتي و تخفيف در هزينه حمل و نقل برخوردار خواهد شد، كه با وجود تجار به تشكل هاي قوي نه تنها در بازارهاي خارجي بلكه دربازارهاي داخلي نيز شاهد پيشرفت هاي چشمگيري خواهيم بود.

ميركاظمي به نقش پر رنگ اتاق بازرگاني در اجماع تجار بصورت كنسرسيون اشاره كرد و افزود: ضمن استقبال از اين تشكل ها آنها را مورد حمايت قوي دولت قرار خواهيم داد.

در پايان اين نشست وزير بازرگاني با تجار گيلان در خصوص كمبود كاميون‌هاي يخچال دار، آفت چوب‌هاي وارداتي، تعيين ميزان ماليات كالاهاي وارداتي تبادل نظر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1387
دفاع كردن ازچاي ايراني هيچوقت سياسي كاري نيست ووظيفه هرانسان خدادوست وعلاقمند به محصولات كشور خود ميباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.